Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Вакуумний пакувальник Caso VC9 (3310)

Артикул: VC9 (3310)

Опис
Ваша їжа залишатиметься свіжою набагато довше завдяки вакуумному пакувальнику CASO DESIGN VC9. Пристрій забезпечує вакуумне пакування з ефективністю близько 90% при -0,8 бар, завдяки чому продукти не псуються і залишаються свіжими без використання додаткових консервантів. У комплект входять 10 сумок CASO DESIGN, преміальна якість гарантує стійкість сумок до розривів та розтріскування. Вони ідеально підходять для приготування технології sous vide.
Особливості продукту:
•    сучасний дизайн
• завдяки уповільненню процесу окислення продукти залишаються свіжими у кілька разів довше
• вакуумна система для харчових продуктів – ідеально підходить для м'яса, риби, овочів та фруктів
• система контролю температури ущільнення
• максимальна ширина пакетів 30см (40см має бути внахльост)
• вітаміни та поживні речовини зберігаються довше
• ідеально підходить для маринування
• при приготуванні їжі у пакетах sous vide вона зберігається у власному соусі
• надійний продукт – тривала гарантія
• продуктивність насоса 9л/хв
• потужність – 90Вт
• пристрій для використання у домашньому господарстві

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
4 225 грн
3 520 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору