Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Змінні вакуумні пакети ProfiCook 28×40 для PC-VK 1015/1080/1133/1134/1146 (89101)

Артикул: 89101

Пакети PC-VK 1015 / PC-VK 1080 / PC-VK 1133 / PC-VK 1134 / PC-VK 1146

  • [СВІЖИЙ І СМАЧНИЙ] - Їжа, запечатана в вакуумі, зберігає свої поживні речовини та інгредієнти - Їжа стає ніжною і соковитою, а її природний смак не страждає.
  • [ЯКІСТЬ] - Рулон плівки ProfiCook відрізняється особливою міцністю, стійкістю до розриву і високою якістю. Все свіже і корисне - з ProfiCook.
  • [ОБСЯГ ПОСТАЧАННЯ] - Ви отримуєте 50 професійних пакетів для свіжого зберігання (підходить для вакуумного пакувальника PC-VK 11331133/1080/1115/1134/1146), кожен розміром 28 x 40 см
  • з діагональною структурою ребер для стійкості та опору розриву
  • підходить для приготування їжі і мікрохвильової печі
  • компактна, безпечне зберігання без консервантів
  • їжа довше залишається свіжою і залишається свіжою
  • немає опіку в морозильній камері
  • 50 штук 28 х 40см.
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
820 грн
749 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору