Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Плівка для вакуумного пакувальника Caso 50 шт 16 см х 23 см комплект плівки

Артикул: 1201

Розмір сумки: 16 х 23 см.
Кількість пакетів у наборі 50 шт.
Особливості продукту:
- міцний та стійкий до розривів
- один із найбільш товстих на ринку, товщина понад 160 мкм (стійкий до проникнення твердих предметів, таких як кістки тощо).
- пакети не містять шкідливих BPA
- дуже міцний та стійкий замок
- стійкий до окропу (у воді при температурі 100 градусів не більше 4 годин), стійкий до мікрохвиль (максимум до 70 градусів)
- виготовлений з рифленої плівки
- можна використовувати в мікрохвильовій печі (при розігріванні зрізати куточок пакету)
- підходить для приготування їжі Sous Vide
- Універсальний - підходить для більшості зварювальних апаратів, представлених на ринку
- в комплект входять етикетки з QR-кодом (для додатка CASO FOOD MANAGER) для вказівки типу, найменування, дати та ваги упаковки

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
720 грн
600 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору