Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Вакуумний пакувальник CASO VC 10 + комплект пакетів для вакууматора ChefOne

Артикул: CASO VC 10

CASO DESIGN (колишня назва CASO GERMANY) - німецький виробник кухонної побутової техніки. Продукція торгової марки CASO відома своєю найвищою якістю виготовлення та сучасним дизайном. Професіоналізм, клас та стиль – слова, які найкраще описують бренд, який протягом багатьох років цінується за якість пристроїв та надійність використання. Сучасні технічні рішення гарантують багаторічну радість експлуатації. Чудовий дизайн робить продукцію CASO придатною для будь-якої кухні.

Вакууматор CASO VC 10 швидко допоможе вакуумувати м'ясо, рибу, овочі та фрукти з потужністю викачування повітря 9л/хв. Делікатна обробка м'яких продуктів та електронний контроль температури зварного шва є перевагами цієї моделі. Пакети для вакуумування, що входять до комплекту, надійно захистять продути від впливів навколишнього середовища та не пропустять запахів. Пакети багаторазові, їх можна використовувати в мікрохвильовій печі.

комплект пакетів для вакууматора:

  • 5 х рулонів плівки ChefOne 20см х 2м 
  • 5 х рулонів плівки ChefOne 30см х 2м 
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
4 200 грн
3 800 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору