Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Стільчик для годування - сірий Kruzzel 22014

Артикул: 22014

Стільчик для годування - сірий Kruzzel 22014 - це практичне і зручне рішення. Воно може бути високим для зручності годування, а після зняття ніжок перетворюється на стілець для старших дітей. Безпеку забезпечують п'ятиточковий ремінь безпеки та чотири антиковзні опори. Крім того, воно легко чиститься та має зручну зйомну тацю для подачі їжі.

Характеристики:

  • Вік: від 6 місяців;
  • Ремінь безпеки: п'ятиточковий;
  • Легкість у догляд
  • Колір: сірий;
  • Максимальне навантаження: 15 кг;
  • Розміри: 90 x 66 x 66 см;
  • Розміри спинки: 33 x 29 см;
  • Розміри сидіння: 27 x 29 см;
  • Висота підніжки: 20 см;
  • Вага у упаковці: 5 кг.

Особливості:

Це крісло призначене для дітей від 6 місяців і надалі, забезпечуючи зручність і безпеку під час годування. П'ятиточкові ремені безпеки і антиковзні опори гарантують захист. Зйомна таця із високою температурною стійкістю дозволяє подавати різноманітні страви, забезпечуючи комфорт і дитині, і батькам.

Комплектація:

  • Дитяче крісло;
  • Підніжка;
  • Зйомна таця;
  • 4 колеса;
  • Вкладиш для сидіння;
  • Складні ніжки.
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 250 грн
1 841 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору