Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Сковорода для яєць і млинців "Веселий Смайлик" Ruhhy 19317

Артикул: 19317
  • ПІДХОДИТЬ ДЛЯ РІЗНИХ ТИПІВ ПЛИТ - сковорода адаптована для різних типів плит. Вона підходить для газових, галогенних, електричних і навіть індукційних плит. Вона буде працювати на будь-якій кухні. Якщо у вас є діти, ви не повинні пропустити цей гаджет.
  • ЦІКАВИЙ ЕМОЦІЙНИЙ ДИЗАЙН - візерунки на сковорідці різні, жоден візерунок не повторюється. Емоції не тільки заохочують дітей їсти, а й дорослих прикрашати. Так ви покращите настрій собі та своїм близьким, коли будете подавати їжу.
  • АНТИПРИГАРНЕ ПОКРИТТЯ - сковорідка має антипригарне покриття, що не пригорає. Крім того, вона має товсте дно, тому довго утримує тепло.
  • 7 ШТУК НА 7 МЛИНЦІВ/ ЯЄЦЬ- служить для приготування 7 яєчні або 7 млинців за один раз. Забезпечує швидке та дієтичне смаження.

СПЕЦИФІКАЦІЯ

  • матеріал: алюміній + покриття PTFE, решта: нержавіюча сталь
  • колір: чорний
  • розмір одного млинця: 6,5 см
  • розмір сковороди: 26 см
  • вага: 1.096 кг
  • вага в упаковці 1,196 кг

ВКЛЮЧАЄ

  • сковорідка
  • ручка

 

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
690 грн
550 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору