Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Підставка для охолодження ноутбука Izoxis 19522

Артикул: 19522

Підставка з охолодженням для ноутбука з регулюванням обертів та кута нахилу, оснащена 6 кулерами. Він має міцну конструкцію, що легко утримує вагу ноутбука, при цьому є легким і зручним для перенесення. Прискорений режим роботи вентиляторів знижує температуру компонентів ноутбука, подовжуючи його ресурс та час роботи.

Характеристики:

  • Колір підсвічування: синій
  • Сумісність: ноутбуки до 17"
  • Матеріал: ABS + металева сітка
  • Живлення: USB-кабель (в комплекті)
  • Кількість вентиляторів: 6
  • LED-підсвічування: так
  • Кількість світлових точок: 6
  • Кількість USB-портів: 2
  • Функція HUB: так
  • Кількість режимів роботи: 3
  • Кількість швидкостей повітряного потоку: 6
  • Регульована висота: так
  • Кількість кутів нахилу: 6 (3-6-8-10-11-13 см)
  • Швидкість роботи вентилятора: 2300-2600 об/хв
  • Довжина живильного кабелю: ~65 см
  • Розміри: 36,5 / 28 / 3 см
  • Вага: 0,796 кг
  • Вага з упаковкою: 1,038 кг

Комплектація:

  • Підставка з охолодженням
  • USB-кабель
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 225 грн
1 020 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору