Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Підставка для охолодження ноутбука 9740 Iso Trade

Артикул: 9740

Підставка з охолодженням для ноутбука з регулюванням обертів та кута нахилу, оснащена 5 кулерами призначений для ноутбуків розміром від 9 до 17. Підставка має багатофункціональний LCD дисплей, що дозволяє легко та швидко перемикатися між режимами та рівнями потужності пристрою.

Характеристики:

  • Колір підсвічування: червоний
  • Підставка охолоджувача для ноутбука: 9"-17"
  • Матеріал: ABS + металева сітка
  • Живлення: USB-кабель (в комплекті з підставкою)
  • Тип підшипника: гідравлічний
  • Кількість USB-портів: 2
  • Розміри підставки (довж./шир./вис.): 30/36,5/4 см
  • Вага: 775 г
  • Вага з упаковкою: 1,115 кг

Особливості:

  • 5 вентиляторів для ефективного охолодження
  • 6 рівнів потужності вентиляції
  • 3 режими роботи (усі вентилятори, 4 малі вентилятори, головний вентилятор)
  • Налаштування кута нахилу до 5 рівнів
  • LCD дисплей для зручного керування режимами та потужністю
  • Сумісність з ноутбуками різних розмірів дисплея: 9, 10, 12, 13, 14, 15.6, 16, 17 дюймів

Комплектація:

  • Подставка охолоджувача
  • USB-кабель
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 214 грн
1 011 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору