Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Набір кліщів для зняття хомутів 9 предметів Geko G01655

Артикул: G01655

Набір кліщів для кабельних стяжок.

Багатий набір кліщів дозволяє встановити та демонтувати стрічкові хомути, хомути кришки з’єднання, хомути click і click-r, а також кліщі для демонтажу паливної та вакуумної магістралей тощо.

Характеристики продукту:

  • висока якість
  • набір дозволяє встановлювати/демонтувати практично будь-які типи затискачів
  • ручки плоскогубців покриті нековзним пластиком
  • вигнуті плоскогубці та канатні кліщі ідеально підходять для важкодоступних місць

Вміст набору:

  • Кліщі для стяжок з кабелем 660 мм
  • Стрічкові затискні кліщі з обертовими губками
  • Плоскогубці для вузьких кабельних стяжок
  • Кліщі для кабельних стяжок CLIC і CLIC-R
  • Щипці для стяжок з обертовими хрестоподібними губками
  • Вигнуті кліщі для вузьких кабельних стяжок
  • Гнучкий пристрій для зачистки кабелю

Вага з упаковкою: 3,4 кг

Вага продукту: 3,3 кг

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 523 грн
1 397 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Дивіться також
Вгору