Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Міксер-пінозбивач Domo DO717MF

Артикул: DO717MF

Тепер ви можете насолоджуватися чудовим смаком своєї улюбленої кави латте, капучино або кави з льодом вдома завдяки бельгійському спінювачу молока DOMO DO717MF. Просто налийте молоко і натисніть одну з трьох функціональних кнопок і через три хвилини у вас буде гаряча або холодна молочна піна, какао або гарячий шоколад. Пристрій не лише нагріває молоко, а й чудово перемішує отриманий напій.
Ви можете вибрати ступінь піноутворення, вибравши один із двох змінних наконечників. Практичні елементи спінювача включають прозору кришку на чашці та ручку ергономічної форми з м'якою поверхнею, що не ковзає. Безперечним плюсом також є можливість мити кухоль з нержавіючої сталі в посудомийній машині.
Особливості продукту:
• Приготувати ідеальну молочну піну за 3 хвилини
• Три функції: холодна молочна піна, гаряча молочна піна та гаряче шоколадне молоко
• Кухоль з нержавіючої сталі з ручкою
• Обертається на 360°
• Дві насадки для гарячого молока та молочної піни
• Легко очищати
• Є зберігання для кабелю
Місткість:
• Мінімум: 130 мл
• Максимальний гарячий вміст: 200 мл
• Максимальний холодний вміст: 230 мл

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
3 351 грн
2 791 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору