Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Міксер-пінозбивач CLATRONIC MS 3326

Артикул: MS 3326

Опис міксера-пінозбивача CLATRONIC MS 3326
Міксер-пінозбивач CLATRONIC MS 3326 - це прилад для підігріву та збивання молока, приготування гарячого та холодного шоколаду, підігріву соусів. За допомогою насадки для збивання можна також розмішувати та збивати інші рідини.

Процес приготування молочної піни триває 90-240 без попереднього підігріву молока, за допомогою вбудованої системи нагрівання і закінчується автоматично.

Апарат зручний в експлуатації завдяки безкабельному дизайну з обертанням на 360°.

Характеристики

  • Тип: міксер-пінозбивач
  • Потужність: 600 Вт
  • Час приготування молочної піни: 90 - 240 с
  • "Тепло" спінювання молока
  • "Холодне" спінювання (ідеально для кави глясі)
  • "Підігрів" молока
  • 3-х ступінчастий перемикач з блакитним підсвічуванням
  • Обертання на 360°
  • Знімна ємність для змішування макс. місткістю 450 мл. з непригораючим покриттям усередині та зовні
  • Кришка із захистом від бризок
  • Закритий нагрівальний елемент із нержавіючої сталі
  • Автоматичне та ручне вимкнення

Виробник міксера-пінозбивача MS 3326 - ТМ CLATRONIC (Німеччина).

Офіційна гарантія на міксер-пінозбивач CLATRONIC MS 3326 - 12 місяців.

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
3 383 грн
2 862 грн
Під замовлення
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору