Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Маленька алюмінієва валіза (13001)

Артикул: 13001

Невелика алюмінієва валізка рекомендується для кожної групи одержувачів - від домашніх ентузіастів до професіоналів. Відмінно підійде для оснащення гаража, майстерні, будмайданчика, сервісної служби та будинку.
Валіза оснащена двома металевими застібками та зручною ручкою. Кришка кріпиться на двох металевих петлях.

УНІВЕРСАЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ:
• Для музичного обладнання – для діджея
• Для компакт-дисків (можна розмістити 3 ряди компакт-дисків)
• Для фототехніки
• Для інструментів та електроінструментів (ідеально підходить для сервісної техніки)
• Він забезпечить відмінний захист при транспортуванні та повсякденному використанні цінних інструментів, вимірювального обладнання тощо.
ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ :
- ЗОВНІШНІ: 33 х 21 х 9 см
- ВНУТРІШНІ: 31,5 х 19,5 х 8 см

• Валіза дуже міцно сконструйована
• Зовнішній матеріал – алюміній
• Наповнений м'яким, приємним на дотик пінополіуретаном.
• З'єднання елементів корпусу заклепками
• Кути валіз захищені пластиковими кришками.

• Всередині валізи є кишеня.
• Кейс закривається на 2 замки з ключем
• Кути валізи фіксуються спеціальними клямками.

Топ за свої гроші, трішки смердить клеєм
Відповісти
Новий відгук або коментар
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
990 грн
845 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору