Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Електроковдра EHB002 Satin Esperanza

Артикул: EHB002

Електроковдра EHB002Velvet Esperanza

Наша електрична ковдра ідеально підходить для полегшення ревматичних або корінцевих болів. Його дія зніме всілякі невралгії та заспокоїть застиглі м’язи. Це позитивно вплине на кровообіг і значно покращить ваше самопочуття. Незамінний у холодні дні та ночі. Це забезпечить швидкий і рівномірний розподіл тепла. Практичний і приємний на дотик. Після відключення ковдру можна прати в пральній машині. Спрацює в кожному домі.

 

Технічні дані:

•         Напруга: 230В

•         Частота: 50 Гц

•         Потужність: 60 Вт

•         Матеріал: 100% поліестер

•         Довжина кабелю: 160 см

•         Розмір: 150*80см

•         Заспокоює невралгії та ревматичні болі

•         Знімає біль у м’язах

•         Покращує кровообіг

•         Зігріває руки і ноги

•         Можна прати в пральній машині після від’єднання шнура живлення

•         М'який матеріал

•         Контроль температури на 3 рівнях

•         Захист від перегріву

 

Температура:

•         32°C-37°C (20 Вт)

•         40°C-45°C (30 Вт)

•         50°C-60°C (60 Вт)

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 295 грн
1 078 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору