Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Електрогрілка PROFICARE PC-HK 3059

Артикул: PC-HK 3059

Електронний контроль температури забезпечує постійну подачу тепла. 100 Вт швидко нагрівають грілку розміром приблизно 30 х 40 см.
PC-HK 3059 також оснащений системою безпеки.
Електронна сенсорна технологія запобігає перегріву грілки, автоматично вимикає через 90 хвилин.
Знімний чохол, який можна прати у пральній машині (до 40 °C), виготовлений з легкого у догляді матеріалу та зберігає тепло для постійного збереження тепла.
Нагрівач виготовлений із пластику, що дозволяє легко та гігієнічно чистити його.
Потужність 100 Вт швидко нагріває грілку розміром приблизно 30х40 см. Він також оснащений системою безпеки. 
Радіатор виготовлений із пластику, що дозволяє легко та гігієнічно.
чистити його.
• Електронний контроль температури
• 3 регульовані рівні температури (з підсвічуванням)
• Знімний, придатний для прання машини (до 40°С) чохол з легкого у догляді матеріалу.
• Пластиковий нагрівач, легке гігієнічне очищення
• Захист від перегріву
• О. 30 х 40 см – 220-240 В, 50 Гц,
• Потужність: 100 Вт

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 418 грн
1 181 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору