Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Електрочайник з термометром 1,7л BD-701 Berdsen чорний

Артикул: 701B

Основні характеристики:
• ергономічний,
• гарний дизайн,
• знімна кришка,
• ковзані ніжки,
• зберігання шнура,
• довжина кабелю: 0,75 м,
• поворотна основа на 360°,
• перемикач з підсвічуванням,
• має сертифікати CE, GS,
• має ручку, яка не нагрівається,
• на основі чайника декоративний елемент із нержавіючої сталі.
Носик з фільтром
• чайник із металевим фільтром від накипу, який можна очистити або замінити новим. Завдяки цьому ви ніколи не виявите вапняний наліт у своєму чаї.
Індикатор температури
• Завдяки індикатору температури ви легко приготуєте будь-який напій.
Технічні характеристики:
• Корпус: металевий корпус, матове покриття,
• Внутрішня частина чайника: метал,
• Напруга та частота 220-240В 50/60Гц,
• Потужність 1850-2200Вт,
• 1,7 л,
• Захист від сухого приготування,
• знімний фільтр,
• Перемикач з підсвічуванням,
• Знімна кришка,
• поворотна основа на 360°,
• Ширина корпусу з носиком та вимикачем: 24 см,
• Ширина корпусу: 21 см,
• Висота: 29 см,
 

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 413 грн
2 010 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору