Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Термопот апарат для гарячих напоїв ProfiCook PC-HGA 1196

Артикул: PC-HGA 1196

Термопот Profi Cook 7 л. використовуються для розігріву води для чаю, кави та інших гарячих напоїв. Використовуються професійні водонагрівачі на виїзних обслуговуваннях, кейтерингу, банкетах, шведських столах у ресторанах, кафе, барах, точках вуличної торгівлі та фаст-фуд.

Корпус термопоту Profi Cook 7 л. виконаний із нержавіючої сталі. Вони оснащені зручною кришкою із ручкою. Термопот Profi Cook 7 л. мають краник для розливу напоїв та окропу. Рівень рідини можна контролювати за допомогою спеціального пристрою, який показує скільки води, чаю або іншого напою залишилося в ємності.

Термопот Profi Cook 7 л. ― це недороге, але дуже потрібне обладнання у ресторанах, на лінії роздачі, шведському столі, кейтерингу, ресторанах при готелях, точках вуличної торгівлі та швидкого харчування. Особлива потреба в даному устаткуванні в холодну пору року - осінь, зима, рання весна, коли хочеться випити чашку гарячого чаю або глінтвейну.

+
Відповісти
Новий відгук або коментар
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
4 428 грн
3 588 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору