Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Електрочайник 1,7л BD-700 Berdsen чорний

Артикул: BD700B

Електричний чайник Berdsen - це вишуканий і функціональний кухонний прилад, який стане незамінним помічником у приготуванні чаю та інших гарячих напоїв. Завдяки своєму стильному дизайну, зручній ручці та великій ємності 1,7 літра, цей чайник створений для комфортного використання.

Характеристики:

  • Матеріал корпусу: метал з матовим покриттям.
  • Внутрішній об'єм чайника: металевий.
  • Напруга та частота: 220-240V, 50/60Гц.
  • Потужність: 1850-2200 Вт.
  • Об’єм: 1,7 літра.
  • Знімний фільтр.
  • Підсвічуваний вимикач.
  • Знімна кришка.
  • 360° обертова основа.
  • Ширина корпусу з носиком і вимикачем: 23 см.
  • Ширина корпусу: 21 см.
  • Висота: 29 см.

Особливості:

  • Ергономічний та легкий у використанні.
  • Зручна ручка, яка не нагрівається.
  • Антиковзкі ніжки для стабільності.
  • Місце для згортання кабелю.
  • Декоративний елемент із нержавіючої сталі на основі чайника.
  • Підсвічуваний вимикач та індикатор рівня води з прозорого пластику.
  • Додатковий фільтр для запобігання утворенню вапняного осаду у чаї.

Комплектація:

  • Електричний чайник Berdsen.
  • Знімний фільтр.
  • Інструкція з експлуатації.
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 846 грн
1 414 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору