Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Акустична система 2.1 SVEN MS-2050 55 Вт Чорний

Артикул: MS-2050

Особливості продукту:
- сумісний з багатьма пристроями, два входи
- вбудоване радіо
- вбудований програвач аудіофайлів з флешки або картки пам'яті
- Вбудований блютуз модуль (2.1+ EDR)
- дисплей (жовтий)
- віддалений
- режими очікування, відключення звуку та сну
- виготовлено з максимальною ретельністю з дерева (МДФ), оздоблення чорний глянець
Характеристики:
• Вихідна потужність RMS: 55 Вт
• сабвуфер: 30 Вт
• супутники: 20 Вт (2 x 12,5 Вт)
• Діапазон частот: сабвуфер: 45-150 Гц
• супутники: 150 – 20 000 Гц
• Діаметр динаміка сабвуфера: 134 мм
• Діаметр динаміків у сателітах: - 37-мм
• - 80-мм
• Електроживлення: 220В, 50Гц
• Матеріал: дерево МДФ
• Розміри: Сабвуфер: 165 х 325 х 282 мм
• сателіти: 104 х 180 х 92 мм
• Вага: 6,2 кг
• Довжина сигнальних кабелів до сателітів: ~ 225-см
Комплектація:
1. Колонка SVEN: (2+1)
2. Пульт дистанційного керування: 1 шт.
3. Кабелі підключення гучномовців: 2 шт.
4. Кабель 2xRCA – miniJACK: 1 шт.
5. Антена: 1 шт.
6. Підвісні ручки: 2 шт.
7. Документація: повна

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
5 014 грн
4 410 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору