Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Портативна колонка SVEN PS-425 Black (00410105)

Артикул: PS-425

Особливості продукту:

  • Ефектне RGB підсвічування
  • Бездротова передача сигналу через Bluetooth
  • Бездротове підключення двох колонок до одного джерела
  • Мікрофонний вхід з функцією луна
  • Відтворення музики з USB-накопичувачів та карт пам'яті microSD
  • Світлодіодний дисплей
  • Вбудований еквалайзер
  • Вбудоване FM-радіо
  • Можливість дротового підключення до джерела звуку
  • Дистанційне управління

Технічні характеристики:

Технічні характеристики:

  • Вихідна потужність (RMS), Вт 12 (2×6)
  • Діапазон частот, Гц 100 – 20 000
  • Розміри динаміка, мм Ø 70
  • Час автономної роботи, до 10 годин
  • Bluetooth-інтерфейс
  • Живлення літій-іонний акумулятор: 1500 мАг
  • USB: 5 В постійного струму
  • Габаритні розміри, мм 320×160×125
  • Вага, м 1150
  • Чорний колір
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 931 грн
2 184 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору