Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Знімач ізоляції автоматичний

Артикул: 11748

АВТОМАТИЧНИЙ ЗЙОМНИК ІЗОЛЯЦІЇ - цей практичний інструмент дозволить вам швидко і точно зняти ізоляцію з одножильних або багатожильних кабелів. Щоб зняти ізоляцію, вставте дріт у губки так, щоб вона рівно лягла на інструмент, потім стисніть ручку. Ще одна корисна функція інструменту для зачистки дротів - різання дротів. Лезо 11 мм розташоване між ручками інструменту. Щоб розрізати дріт такої ж чи меншої ширини, просто помістіть його між лезами та міцно стисніть. За допомогою пристрою ми також можемо обтискати ізольовані та неізольовані наконечники роз'ємів на жилах дроту перетином від 1,5 мм2 до 6 мм2. Для виконання цієї операції необхідно вставити пасмо з ізольованим наконечником і вставити його в кінець конектора, після чого помістити його замість призначене для опресування (INSUL CRIMPER) і щільно затягнути ручку.

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
407 грн
339 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору