Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Яйцеварка-пароварка CASO ED10

Артикул: CASO ED10

Фільтр ED10 від німецької компанії Caso потужністю 400 Вт вміщує до 8 курячих яєць і має 3 рівні приготування з можливістю за один раз приготувати яйця різної консистенції — некруто, у мішечок або круто. За допомогою цієї моделі, ви зможете легко та швидко приготувати над паром яйця-пашот і омлет із допомогою контейнерів, що входять у комплект. Завдяки спеціальним аксесуарам і функції міні-пароварки ви зможете готувати над паром страви із м'яса, риби, овочів.

Після закінчення приготування ви почуєте звуковий сигнал. Корпус моделі виготовлений із неіржавкої сталі, а прозора кришка не пропускає запахів. Нековзні ніжки на нижній частині корпусу, відсік для змотування кабелю, функція автоматичного вимкнення та LED-індикація доповнюють список зручностей.

У комплектацію яйцеварки входять кришка, лоток для яєць, 2 лотки для приготування страв із яєць, 2 лотки для приготування страв над паром та мірний стаканчик (без шкали) з голкою-проколювачем.

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 820 грн
2 798 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору