Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Ваги підлогові PROFICARE PC-PW 3007 BLACK

Артикул: PC-PW 3007 B

• Діапазон вимірювання 5 – 180 кг, крок 100 г
• Сучасна робота із сенсорним датчиком
• Високоякісна поверхня для зважування із безпечного скла (проста у догляді, гігієнічна та стійка до подряпин) приблизно 30 x 30 см.
• Безпечне положення завдяки не ковзаючим ніжкам
• Оснащений високоякісним багатофункціональним РК-дисплеєм, що добре читається. PROFICARE PC-PW 3007 має пам'ять для 10 різних користувачів.
• Одиниці вимірювання: кг, фунт, ст (перемикаються).
• Автоматика «Крок-вперед»
• Велика, скляна, високоякісна поверхня, що легко миється, розміром приблизно 30 x 30 см (легко миється, гігієнічна і стійка до подряпин).
• Вставка із нержавіючої сталі.
• Автоматичне вимкнення, продовжує термін служби батареї.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
• Тип шкали: Електронна
• Тип поверхні: Загартоване скло, Нержавіюча сталь
• Максимальна вага [кг]: 180
• Живлення від батареї: 3 шт. 1,5 В ААА (не входить до комплекту)
• Пам'ять користувача 10
• Пам'ять вимірювань Так

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 008 грн
839 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору