Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Тостер Lund 67500

Артикул: 67500

Тостер, який дозволяє готувати 2 скибочки хліба одночасно. Пристрій з 7-ступінчастим регулятором нагріву, а також функцією розморожування та нагріву, він забезпечить приготування ідеальних тостів - більш менш підрум'янених. Система центрування хліба гарантує рівномірне засмаження хліба без ризику обпалити краї. Висувний піддон для крихт допомагає підтримувати порядок. 3 додаткові кнопки – розморожування, нагрівання, стоп.

Технічні характеристики:

  • потужність: 850 Вт, 220-240 В, 50/60 Гц
  • розмір прорізу для скибочок: 13,5 х 3,5 см
  • 7-ступінчасте регулювання ступеня нагріву
  • 3 функціональні кнопки: розморожування, повторне нагрівання, зупинка
  • система центрування хліба гарантує рівномірне підсмажування хліба без ризику обпалити краї
  • лоток для крихт
  • зберігання кабелю на підставі
  • не ковзаючі ніжки
  • висота: 18,5 см
  • ширина: 26,5 см
  • глибина 17 см
  • кабель: 75 см
  • хромована ручка та слайдер
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 267 грн
1 056 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору