Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Спальний мішок туристичний 2 в 1 Trizand 10249

Артикул: 10249

Теплий і легкий спальний мішок для подорожей з капюшоном 2 в 1 - ковдра і спальний мішок в одному. Коли спальний мішок повністю розстебнутий, його можна використовувати як ковдру. Це відмінний варіант при виїзді в похід та у гостьовий будинок. Завдяки цьому вони забезпечують ефективну теплоізоляцію і зберігають тепло всередині спальника. спальний мішок оснащений регульованим за формою голови капюшоном, що додатково сприяє збереженню тепла. Має шнурок зі стопором для легкого регулювання.

Колір: чорний/сірий

матеріал: поліестер

водонепроникний: так

протиалергічний: так

розміри у розкладеному вигляді: 147 х 175 - 210 см

у складеному вигляді: 70 х 210 см

розміри в обкладинці: 35 х 20 см

вага: 0,825 кг

вага в упаковці; 1,125 кг

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
886 грн
737 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань
Характеристики
Назва модифікації Спальний мішок туристичний 2 в 1 Trizand 10249

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору