Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Щипці для завивки волосся – Фен PROFICARE PC-HAS 3011 БІЛИЙ

Артикул: PC-HAS 3011

Фен від виробника PROFICARE потужністю 800 Вт. Має два рівні температури/енергоспоживання, можливість встановлення холоду для стабілізації зачіски та прохолодного спрею для завершення зачіски, а також захист від перегріву.

Фен-плойка оснащена 2 змінними насадками-щітками (оптимальними для будь-якої довжини волосся та вимог), зручною ручкою та гачком для підвішування.

  • Рівномірний та м'який розподіл тепла
  • 2 градуси температури
  • Режим холодного повітря для стабілізації зачіски
  • Ергономічна ручка
  • Трос на шарнірному з'єднанні 360 °
  • Захист від перегріву
  • Гачок для підвішування

2 змінні насадки:

  • 1 кругла щітка з грубою щетиною (близько 25 мм)
  • 1 кругла щітка з короткою щетиною (близько 35 мм)

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

  • Потужність: 800 Вт
  • Вага: близько 0,275 кг
  • Електроживлення: 220 - 240 В~, 50/60 Гц
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
700 грн
572 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору