Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Пилосос водяний silvercrest shbr 560 b1 560 в срібний/сірий

Артикул: SHBR 560 B1

Електрична швабра 3 в 1 SILVERCREST® SHBR 560 B1

  • дозволяє витирати, пилососити та сушити за одну операцію
  • Підходить для різних типів підлог, таких як ламінат, плитка, паркет або килим з низьким ворсом
  • З потужною моторною щіткою
  • 2 окремі резервуари для чистої та брудної води для легкого наповнення, спорожнення та чищення
  • З функцією розпилення води на наконечнику всмоктування/протирання
  • З практичною функцією постійного розпилення
  • Знімна щітка для легкого очищення
  • Інтегрована функція самоочищення
  • Зі скребком на кінці рулону
  • Великий радіус дії завдяки дуже довгому кабелю
  • Змінний фільтр HEPA 13
  • Планка фіксується у вертикальному положенні - наприклад, для перерв у роботі або для зберігання
  • З практичною опцією змотування кабелю
  • Включно з лотком для зберігання та тримачем для щіток

Технічні параметри

  • Потужність: 480-560 Вт / 220-240 В / 50~60 Гц
  • Бак для чистої води: 820 мл
  • Бак для брудної води: 480 мл

 

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
6 499 грн
5 950 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору