Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Професійний фен PROFICARE PC-HT 3033

Артикул: PC-HT 3033

Фен Proficare - це пристрій, який ідеально підійде для дому будь-якої людини, яка цінує час і доглянутий зовнішній вигляд.
Володіє великою потужністю, завдяки якій волосся буде висушено швидко та ефективно.
ФУНКЦІЯ ІОНІЗАЦІЇ
Іони, які насичують повітряний потік сушарки, перетворюють молекули води у вологому волоссі на дрібніші мікрокраплі, які легше та швидше висушуються, таким чином піддаючи волоссю нагрівання протягом коротшого періоду часу, роблячи ваше волосся здоровішим. Мікрокраплі легше вбираються, завдяки чому волосся краще зволожене, красиве і здорове.
Іони також запобігають утворенню електростатичних зарядів, забезпечуючи гладкість без небажаних кучерів.
•    Професійний фен потужністю до 2000 Вт
•    Хромований корпус в модному стилі ретро
•    3 ступені температури / потужності
•    Велика свобода рухів завдяки наддовгому кабелю (приблизно 2 метри)
•    Класний постріл
•    Насадка спеціальної форми (поворотна на 360 градусів, знімна)
•    Захист від перегріву
•    Петля для підвішування
•    220-240 В, 50-60 Гц, 1650-2000 Вт

 

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
1 035 грн
862 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору