Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Набір щіток на дриль Dakota M06991

Артикул: M06991

НАБІР НЕЙЛОНОВИХ ЩІТОК ДЛЯ ВІДВЕРТКИ

Щітки ідеально підходять для домашньої роботи над:

  1. душові піддони, ванни, унітази, раковини
  2. духовки, газові плити та ін.
  3. килими, килимки

В автомобільній промисловості:

  • оббивка (крісла, підлога)
  • гумові та тканинні килимки
  • шасі

НАШІ ЩІТКИ ІДЕАЛЬНО ОЧИЩАТЬ:

  • кахельна плитка
  • газові плити
  • сантехніка, така як раковини, умивальники
  • душова кабіна
  • автомобільні килимки
  • автомобільні диски
  • різні види підлогових покриттів
  • килими
  • туалети
  • цеглини
  • надгробки
  • шафи
  • замовлення
  • лінолеум
  • і багато інших

Технічні дані:

  • Щітка закруглена 85 мм
  • Щітка кругла 100 мм
  • Щітка кругла 50 мм
  • Серветки, що чистять, середні та м'які 6 шт. + перехідник на липучці
Хорошие насадки , брал для чистки карпета в авто, отлично справляются со своей задачей.
Відповісти
Доброго дня.Забрала товар дуже задоволена набором(набір щіток на дриль).Рекомендую.Продавцю дякую за вічливість.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
449 грн
374 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору