Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

М'ясорубка PROFICOOK PC-FW 1173

Артикул: PC-FW 1173

Висока продуктивність

М'ясорубка потрібна на кожній кухні. Завдяки високій потужності він здатний за хвилину перемолоти до 2,3 кг м'яса. Висока потужність 2000 Вт означає, що м'ясорубка може легко перемолоти навіть багато м'яса.

  • Професійна металева шестерня (коробка передач та шестерні)
  • Стопорне кільце XXL - швидша і проста заміна аксесуарів
  • Швидкої дії професійний замикальний механізм (метал)
  • Функція вперед та назад
  • Швидка обробка великих обсягів (близько 2,3 кг/хв)
  • Можна приготувати фарш (тартар) з м'яса та риби, ковбаси та шашлику
  • Металевий лоток для наповнення (поворотний)
  • Металева шийка XL
  • Металевий равлик XLó

3 шліфувальні диски з нержавіючої сталі (дуже великі, близько 6,5 см, для тонкого, нормального та грубого помелу):

  • 3 мм (відмінно)
  • 5 мм (нормальний)
  • 8 мм (товстий)

 

  • Ніж із нержавіючої сталі з чотирма лезами.
  • Кеббе кап-східна кухня
  • Насадка для ковбасних виробів
  • Увімк./вимкн. перемикач
  • Стабільне положення завдяки гумовим ніжкам, що не ковзають.
  • 220 -240В, 50/60Гц, 2000Вт макс.
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
10 073 грн
8 006 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору