Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Мембранна клавіатура SVEN KB-S300

Артикул: KB-S300

Клавіатура SVEN KB-S300 поєднує в собі все, що так люблять користувачі. Чіткий і тихий хід клавіш не відволікатиме вас і ваших колег від роботи, а вологостійка конструкція надійно захистить пристрій від випадково розлитих напоїв. Дротова технологія підключення дозволяє не турбуватися про заміну батарейок в пристрої, а також не турбуватися про те, що клавіатура втратить зв'язок з комп'ютером в най відповідальніший момент.

Особливості

•        Вологостійка конструкція

•        Tрадиційна розкладка

•        Комфортний, тихий і чіткий хід клавіш

Технічні характеристики

•        Технологія зв'язку провідна

•        Розкладка клавіатури Укр/Eng

•        Сумісність з ОС Windows

•        Інтерфейс USB

•        Розкладка кирилиці Windows

•        Кількість клавіш 104

•        Швидкі клавіші 1

•        Контакти клавіш мембранні з тактильним зворотним зв'язком

•        Напрацювання на відмову, натискань понад 20 000 000

•        Відповідність стандартам FCC, CE

•        Розміри, мм 443 × 23 × 140

•        Вага, г 378

•        Колір срібло

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
704 грн
586 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору