Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Мембранна клавіатура SVEN 309M

Артикул: 309M

Клавіатура SVEN 309M – клавіатура для всіх, хто шукає універсальне рішення. На клавіатурі стандартні літери надруковані білим кольором, а червоний шрифт означає кирилицю. У верхній частині клавіатури ви знайдете ряд мультимедійних кнопок:
1. перейти на наступну сторінку
2. перейти на попередню сторінку
3. відкрити стартову сторінку
4. запуск поштової програми
5. попередній трек
6. наступний трек
7. додати звук
8. зменшити звук
9. вимкнути звук
10. відтворення/пауза
11. вимкнути медіаплеєр
12. перейти на сторінку пошуку
13. відкрити мої обрані
14. оновити
15. зупинити завантаження сторінки
Особливості продукту
• ергономічний дизайн
• якісна діафрагма
• 15 кнопок швидкого доступу для Windows, Інтернету та мультимедійних програм
• зручний, тихий та точний хід клавіш
• додаткова кирилиця
• сумісний із Windows XP/Vista/7/8/10
Технічні характеристики
• Розкладка: українська, англійська
• Кількість клавіш: 104
• Інтерфейс: USB
• Термін служби: близько 20 000 000 кліків
• Габаритні розміри, мм: 403 х 22 х 146,5
• Вага: 414 г

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
884 грн
736 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору