Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Машинка для стрижки AEG HSM/R 5638

Артикул: HSM/R 5638

Машинка для стрижки AEG HSM/R 5638

AEG HSM/R 5638 - універсальна машинка для стрижки волосся. Леза виконані із якісних матеріалів, що забезпечить комфорт під час стрижки. Довжину стрижки можна варіювати за допомогою зміни насадок від 3 мм до 9 мм. Пристрій має ергономічний дизайн, його дуже зручно тримати в руці. Тепер ви легко зможете досягти стильної та акуратної стрижки, не виходячи з дому. AEG HSM/R 5638 зручна, легка та надійна в процесі експлуатації.

Технічні характеристики:

  • 3 знімні насадки гребені (3, 6, 9);
  • Прецизійна ріжуча головка із нержавіючої сталі для отримання рівної стрижки;
  • Можливі 4 довжини стрижки (0-9 мм за 1-4 етапи)
  • Живлення: автономне/від мережі;
  • Мінімальна довжина зачіски: 3 мм;
  • Максимальна довжина стрижки 9мм;
  • Знімна ріжуча головка для простого чищення;
  • Стійка підставка для заряджання з гумовими ніжками;
  • Індикатор рівня заряду;
  • Ергономічний дизайн;
  • Пензлик для чищення.

Живлення:

  • Блок живлення та зарядний пристрій: 230 в, 50/60 Гц;
  • Акумулятор із можливістю заряджання (NiMh): 800 mAh.

Виробництво Німеччина.

Гарантія 6 місяців.

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
880 грн
759 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору