Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Крісло для годування дитини Ricokids Milo 700000

Артикул: 700000

Крісло для годування від Ricokids - це стильне, легке та зручне рішення для годування вашої дитини. З цим кріслом, яке також можна використовувати як крісло для старших дітей, ви отримуєте функціональність та безпеку. Крісло має регульовану та знімну табуретку з підвищеними бортами для легкості прибирання.

Характеристики:

·         Вага крісла: 5,2 кг.

·         Призначено для дітей від 6 місяців життя.

·         Максимальне навантаження: 15 кг.

·         Дана модель має 5-точкові ремені безпеки

·         Має антиковзкі ніжки для додаткової безпеки.

Особливості:

·         Регульована позиція табуретки, що дозволяє налаштовувати відстань між дитиною і табуреткою.

·         Можливість згинання крісла для легкості зберігання.

·         Знімна табуретка з підвищеними бортами для легкості чищення.

·         Відповідає європейському стандарту EN 14988, що забезпечує високий стандарт безпеки.

Комплектація:

·         Крісло для годування.

·         Спеціальний кошик для зберігання різних речей та іграшок.

·         Слюнявчик.

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 345 грн
1 799 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору