Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Іригатор для зубів PROFICARE PC-MD 3005

Артикул: PC-MD 3005

Для оптимальної гігієни ротової порожнини, чищення та масажу ясен, а також чищення міжзубних проміжків. Безступінчасте регулювання тиску води

2-хвилинний таймер (рекомендована тривалість очищення)

3 насадки для очищення та 1 насадка для очищення

Ідеальний подарунок для всіх, хто піклується про здоров'я та красиву посмішку.

  • Кнопка на ручці для вимкнення подачі води
  • ВКЛ/ВИМКН перемикач на базі
  • 2-хвилинний таймер (рекомендована тривалість очищення)
  • 3 насадки для очищення та 1 насадка для очищення
  • Кришка з вбудованим сховищем для розеток
  • Резервуар для води (макс. прибл. 600 мл) Із захистом від падіння (знімний)
  • Просте кріплення трубки за допомогою магнітного тримача
  • Утримувач шланга
  • Резервуар підходить для полоскання рота

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

  • Колір: білий та синій
  • Вага: близько 692 г
  • Ширина: 145 мм
  • Висота: 205 мм
  • Глибина: 115 мм
  • Джерело живлення:
  • Вхід: 100 -240В, 50/60Гц, 0,8А
  • Вихід: 12 В = 1500 мА
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
2 313 грн
1 867 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору