Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Газова теплова гармата 20кВ із термостатом із редуктором GEKO G80411

Артикул: 80411

Пристрій, що працює на пропан-бутані, виробляє чисте та тепле повітря.

Процес горіння відбувається у відкритій камері згоряння, повітря, що всмоктується вентилятором, нагрівається, а потім видується з нагрівача. Не вимагає димаря, вам потрібно лише забезпечити приплив повітря, щоб забезпечити належне горіння.

Надійний термостат - Висока теплова ефективність та економія палива забезпечується вбудованим електронним термостатом, завдяки якому ви можете встановити бажану температуру на дисплеї - якщо прилад досягне її, він вимкне нагрівач, потім, якщо датчик виявить При зниженні температури нагрівач запускається автоматично.

Технічні характеристики:

  • Потужність: 20000 Вт
  • Потужність: 220-240/50 Гц
  • Витрата повітря: 500 м3/год
  • Тиск газу: 0,3 бар
  • Максимальна витрата газу: 0,98 кг/год
  • Максимальна швидкість вентилятора: 1300 об/хв.
  • Ступінь захисту регулятора: IP44
  • Довжина шлангу газового балона: 1550 мм.
  • Довжина шнура живлення (без вилки): 1350 мм
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
4 700 грн
4 108 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору