Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–17:00

0
Мій кошик

Газова теплова гармата 15кВ із термостатом із редуктором GEKO G80410

Артикул: G80410

Газовий нагрівач 15кВт + шланг і регулятор
Газовий нагрівач - це ретельно виготовлений пристрій з простою конструкцією, що характеризується високою ефективністю. Він оснащений вбудованим п'єзопідпалом і пристроєм захисту від перегріву, який перекриває подачу газу, що гарантує безпечну експлуатацію. Обігрівач можна підключити до газового балону на 5 або 11 кг для пропану/бутану. Газовий обігрівач ідеально підходить для обігріву майстерень, залів, складів тощо. Нагрівач поставляється в стандартній комплектації з регулятором тиску та гумовим шлангом довжиною 1550 мм.

Особливості продукту
- захист від перегріву, що перекриває подачу газу
- автоматичне відключення газу при згасанні полум'я
- оснащений ергономічною ручкою для зручного перенесення

Технічні характеристики:
- Потужність: 15000 Вт
- Живлення: 220-240/50 Гц
- Повітряний потік: 320 м3/год
- Тиск газу: 0,3 бар
- Максимальна витрата газу: 0,65 кг/год
- Максимальна швидкість вентилятора: 1300 ОБ/ХВ
- Ступінь захисту регулятора: IP44
- Довжина шланга газового балону: 1550мм
- Довжина шнура живлення (без вилки): 1350мм

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
3 850 грн
3 060 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору