Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Гриль PROFICOOK PC-KG 1029

Артикул: PC-KG 1029

Контактний гриль для знежиреного грилю з обох боків. Гриль для барбекю – відкриття на 180° дозволяє готувати на грилі на великій поверхні.

  • Корпус із нержавіючої сталі
  • Контактний гриль для знежиреного грилю з обох боків
  • Гриль для барбекю – відкриття на 180° дозволяє готувати на грилі на великій поверхні.
  • 2000 Вт.
  • Корпус із нержавіючої сталі
  • Центральний канал для зливу жиру та піддон для крапель (знімний піддон для легкого очищення)
  • Плавно регульований термостат
  • Короткий час приготування
  • Антипригарні пластини для гриля з дуже глибокими канавками для міцного малюнка гриля та оптимального відведення жиру
  • Знімні пластини гриля для легкого очищення
  • Велика гумова ручка з теплоізоляцією
  • Кнопка увімкнення/вимкнення
  • 2 контрольні індикатори: потужність і нагрівання
  • Індикація температури «Готово»
  • Велика площа гриля: 23 х 29 см
  • Універсальний, можна використовувати, наприклад, для паніні, стейків, риби, овочів, яєць та десертів.
  • Напруга живлення: 220-240 В, 50/60 Гц
  • Потужність: 2000 Вт
  • Розміри пристрою (ширина х висота х глибина): 340 х 145 х 320 мм
  • Вага пристрою: 3,60 кг
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
5 078 грн
4 138 грн
В наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору