Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Фритюрниця Domo DO530FR 1500 Вт

Артикул: DO530FR

Технічні характеристики:
• Тип фритюрниці: фритюрниця з гарячим повітрям
• об'єм ємності для смаження: 4 л
• місткість ємності: 1,2 кг
• розміри ємності для смаження (Ø x висота): 21,5 x 10,5 см
• споживана потужність: 1500 Вт
• просте керування за допомогою ручки та сенсорних кнопок
• великий РК-дисплей, що показує інформацію про процес випічки
• регульований цифровий термостат від 80 ° C до 200 ° C
• регульований цифровий годинник: 60 хв.
• 8 попередньо запрограмованих автоматичних програм (картопля фрі, курка, стейк, риба...)
• працююча програма може бути припинена у будь-який час, а температура та час можуть бути відрегульовані під час роботи
• автоматичне вимкнення через 3 хвилини бездіяльності
• із міцною ручкою, яка оберігає від опіків
• перфороване подвійне дно контейнера – «тарілка» з антипригарним покриттям
• термоізольований корпус приладу з нержавіючої сталі для запобігання опікам гарячої поверхні
• прорізи в нижній частині пристрою з боків як ручки для полегшення перенесення пристрою
• запобіжник від перегріву
• запобіжник для запобігання запуску без кошика
• довжина шнура живлення: 83 см

Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
5 754 грн
4 794 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору