Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Фритюрница PROFICOOK PC-FR 1177 H

Артикул: PC-FR 1177 H

Мультипіч Profi Cook PC-FR 1177 — унікальна модель, яка дасть змогу приготувати максимально здорову картоплю-фрі, зробити собі хрусткі бургери або м'ясо на грилі.

Потужність споживання електроенергії в мультипечі дорівнює 1700 Вт, а термостат здійснює швидке розігрівання і підтримує температуру 80-200 °C постійно. Завдяки великому сенсорному дисплею ви зможете виставляти час смаження, а після закінчення процесу він видасть звуковий сигнал і автоматично вимкне пристрій. Під час роботи не поширюються запахи та не забруднюється робоча поверхня.

Характеристики :

  • Безмасляна і знежирена фритюрниця
  • Передня частина з нержавіючої сталі
  • 9 програм для смаження + програма змінного часу + програма змінної температури
  • Низький рівень виділення парів і запахів
  • Економія часу та енергії приготування їжі
  • Крута сенсорна ручка
  • Місткість: прибл. 5,5 л
  • Світлодіодний дисплей
  • Сенсорна панель управління
  • Знімний контейнер (з антипригарним покриттям) із запобіжним перемикачем
  • Безперервно регульований термостат (80 °C–200 °C)
  • Захист від перегріву
  • 220–240 В, 50/60 Гц, 1700 Вт
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
7 631 грн
6 244 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору