Ласкаво просимо до Gidas – Створюйте комфорт разом з Gidas!
Бажання
в бажання
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 9:00–14:00

0
Мій кошик

Фритюрница PROFICOOK FR-1115H

Артикул: FR-1115H

ФРИТЮРНИЦЯ БЕЗ ЖИРУ FR 1115 H

Безмасляна та знежирена фритюрниця з гарячим повітрям. Низьке виділення пар і запахів. Заощаджуйте час та енергію під час приготування їжі.

  • Безмасляна та знежирена фритюрниця з гарячим повітрям
  • Фронт з нержавіючої сталі
  • Об'єм 3,5 літра
  • Низьке виділення пар і запахів
  • Заощаджуйте час та енергію під час приготування їжі
  • Прохолодна ручка
  • Кошик легко виймається з ящика
  • Плавно регульований термостат (80°C - 200°C)
  • Обсяг кошика для смаження 1,2 кг
  • Ємність чаші 3,5 л
  • Деталі можна мити в посудомийній машині
  • 60-хвилинний годинник із сигналізацією про закінчення роботи
  • 2 індикатори для індикації температури та робочого стану
  • Захист від перегріву
  • Електроживлення: 220-240 В, 50/60 Гц
  • Потужність: 1500 Вт
  • Розміри: 320 х 330 х 380 мм (ШхВхГ)
  • Вага: 4,8 кг
Войти с помощью
Оцініть товар
Надіслати
4 764 грн
3 901 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань

Транспортними компаніями:

  • «Новою Поштою» Відправка здійснюється із завдатком на доставку товару
  • «Укрпоштою» (100% передоплата )

УВАГА: оглядайте товар при отриманні! Наш магазин не несе відповідальності за пошкодження, нанесені при транспортуванні.

 

Сплатити замовлення можна будь-якими зручними для Вас способом

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк.

Гарантія

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на 12 місяців!

Гарантія набирає чинності з дня відправлення товару.

Увага!

При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії через механічні пошкодження після отримання посилки не приймаються!

У разі виявлення механічних пошкоджень

складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію, що склалася.


Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення в службу підтримки!

Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
Заповніть форму для гарантійних ремонтів
Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Вгору